Organizarea profesionista a activitatii e un prim pas important in rentabilitatea ei.



 Expert-contabil cu peste 15 ani experienta  in:

- contabilitate,

- salarizare,

- resurse umane

va asigura sustinerea si indrumarea in organizarea, rentabilizarea activitatii,  dezvoltarea afacerii dvs.



Domenii de activitate-firme sustinute:

- servicii IT

- comert vehicule electrice

- lucrari de constructii industriale

- lucrari de constructii pentru electricitate si telecomunicatii

- amenajari spatii

- productie

- productie ambalaje (pet)

- productie agricola (cultivarea cerealelor)

- productie articole din piele

- activitate fast-food, restaurant

- comert cu alimente (catre supermarket-uri/ populatie)

- comert cu electrocasnice

- comert materiale pentru constructii, instalatii sanitare,electrice

- comercializare materiale pentru lucrari de tamplarie

- comercializare vopsele auto

- comercializare marfa (inclusiv la pret cu amanuntul)

- asamblare produse si comercializarea acestora

- depanare echipamente electronice

- inchirieri spatii

- servicii consultanta

- alte servicii

- ONG



Este important sa existe in firma dvs un expert-contabil cu multi ani experienta in domeniu pentru:

1. a va indruma privitor la procedura fiscala, procedura contabila, proceduri cu institutiile statului

2. a avea activitatea contabila bine organizata conform legislatiei in vigoare

3. a avea consultanta necesara si coordonare profesionista in cadrul activitatii firmei ori de cate ori este necesar

4. a avea declaratiile depuse si platile aferente efectuate in termenele prevazute de lege

5. a avea o imagine fidela a rezultatului activitatii firmei dvs (profit/pierdere, cheltuieli/venituri) pe centre de cost (lucrari, locatii, produse)

- a incasarilor si platilor din conturile de trezorerie (cash-flow)

- a diferentelor intre rezultatul activitatii si cash-flow

- a creditului comercial primit de la furnizori si a celui acordat clientilor (termene de plata/incasare, scadente)

- a stocurilor

- a costului de productie pe fiecare produs

6. a coordona activitatea in functie de volumul si complexitatea necesitatilor firmei, a ajuta la dezvoltarea afacerii dvs

7. obtinerea de consultanta telefonica de cate ori este nevoie

8. a beneficia de servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane de calitatea carora in mod obisnuit o firma de contabilitate evita sa realizeze, deoarece timpul e prea limitat pentru a se angrena in evidente, analize, consultanta, organizare si coordonare de activitate de aceasta anvergura

9. a avea o evidenta corecta, bine intocmita a:

* stocurilor de materii prime, materiale, produse, marfuri,

* furnizorilor si clientilor,

* lichiditatilor/trezoreriei, cecuri, bilete la ordin,

* costurilor cu salariile, obligatiile la stat,

* costurilor indatorarii,

* costurilor de productie

* cheltuielilor si veniturilor din activitatea dvs.

* alte situatii specifice, necesare in activitatea firmei;

10. ca in urma analizei situatiei din contabilitate profesionistul sa poata sesiza si  prezenta disfunctionalitatile din cadrul acestor elemente astfel incat sa va poata pune la dispozitie propuneri profesioniste de reglare a lor

11. a avea o situatie exacta a stocurilor dpdv cantitativ si valoric, conform realitatii din activitatea firmei, pentru a sesiza:

* consumurile existente, inclusiv cele peste limitele normale

* intrarile la preturi prea mari fata de media pe piata

12. a avea o situatie a rentabilitatii, profitului pe fiecare categorie de produse vandute (pret-cost), pentru o buna gestionare a vanzarilor

13. a avea evidentiat corect, analizat costul de productie al produselor realizate, spre:

* o buna cunoastere a rentabilitatii producerii si vanzarii produsului respectiv,

* mentinerii la vanzare sau nu a produsului;

14. a avea la dispozitie evidente ale datoriilor firmei pe termene de plata si evidente ale creantelor pe termene de incasare, cu scopul asigurarii unei bune lichiditati a firmei si evitarea intrarii in incapacitate de plata 

15. a avea o imagine clara si corecta a incasarilor de la clientii, unde trebuie depus mai mult efort, privind incasarea creantelor la termenele stabilite prin facturi sau contracte

16. a putea beneficia de situatii de planificare a:

* platilor de efecuat si

* incasarilor de primit, la termenele specifice, pentru a avea o buna imagine a intrarilor si iesirilor de lichiditati;

17. a avea situatii clare ale costurilor indatorarii 

18. a avea la dispozitie situatia comparata „buget planificat pe obiective” si „efectiv realizat”, deoarece e importanta o buna cunoastere a necesarului de finantat, ce este important in prevenirea riscurilor din activitatea firmei

19. a putea beneficia de informatii despre pozitia firmei pe piata, de a sti unde va situati fata de concurenta

20. a obtine indrumare privind rentabilizarea activitatii firmei, prin analiza economico-financiara a rezultatelor acesteia



Pagina de facebook:

https://en-gb.facebook.com/pg/rentabilitatea.firmei/photos/