Organizarea profesionista a activitatii e un prim pas important in rentabilitatea ei.
Expert-contabil cu peste 15 ani experienta in:
- contabilitate,
- salarizare,
- resurse umane
va asigura sustinerea si indrumarea in organizarea, rentabilizarea activitatii, dezvoltarea afacerii dvs.
Domenii de activitate-firme sustinute:
- servicii IT
- comert vehicule electrice
- lucrari de constructii industriale
- lucrari de constructii pentru electricitate si telecomunicatii
- amenajari spatii
- productie
- productie ambalaje (pet)
- productie agricola (cultivarea cerealelor)
- productie articole din piele
- activitate fast-food, restaurant
- comert cu alimente (catre supermarket-uri/ populatie)
- comert cu electrocasnice
- comert materiale pentru constructii, instalatii sanitare,electrice
- comercializare materiale pentru lucrari de tamplarie
- comercializare vopsele auto
- comercializare marfa (inclusiv la pret cu amanuntul)
- asamblare produse si comercializarea acestora
- depanare echipamente electronice
- inchirieri spatii
- servicii consultanta
- alte servicii
- ONG
Este important sa existe in firma dvs un expert-contabil cu multi ani experienta in domeniu pentru:
1. a va indruma privitor la procedura fiscala, procedura contabila, proceduri cu institutiile statului
2. a avea activitatea contabila bine organizata conform legislatiei in vigoare
3. a avea consultanta necesara si coordonare profesionista in cadrul activitatii firmei ori de cate ori este necesar
4. a avea declaratiile depuse si platile aferente efectuate in termenele prevazute de lege
5. a avea o imagine fidela a rezultatului activitatii firmei dvs (profit/pierdere, cheltuieli/venituri) pe centre de cost (lucrari, locatii, produse)
- a incasarilor si platilor din conturile de trezorerie (cash-flow)
- a diferentelor intre rezultatul activitatii si cash-flow
- a creditului comercial primit de la furnizori si a celui acordat clientilor (termene de plata/incasare, scadente)
- a stocurilor
- a costului de productie pe fiecare produs
6. a coordona activitatea in functie de volumul si complexitatea necesitatilor firmei, a ajuta la dezvoltarea afacerii dvs
7. obtinerea de consultanta telefonica de cate ori este nevoie
8. a beneficia de servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane de calitatea carora in mod obisnuit o firma de contabilitate evita sa realizeze, deoarece timpul e prea limitat pentru a se angrena in evidente, analize, consultanta, organizare si coordonare de activitate de aceasta anvergura
9. a avea o evidenta corecta, bine intocmita a:
* stocurilor de materii prime, materiale, produse, marfuri,
* furnizorilor si clientilor,
* lichiditatilor/trezoreriei, cecuri, bilete la ordin,
* costurilor cu salariile, obligatiile la stat,
* costurilor indatorarii,
* costurilor de productie
* cheltuielilor si veniturilor din activitatea dvs.
* alte situatii specifice, necesare in activitatea firmei;
10. ca in urma analizei situatiei din contabilitate profesionistul sa poata sesiza si prezenta disfunctionalitatile din cadrul acestor elemente astfel incat sa va poata pune la dispozitie propuneri profesioniste de reglare a lor
11. a avea o situatie exacta a stocurilor dpdv cantitativ si valoric, conform realitatii din activitatea firmei, pentru a sesiza:
* consumurile existente, inclusiv cele peste limitele normale
* intrarile la preturi prea mari fata de media pe piata
12. a avea o situatie a rentabilitatii, profitului pe fiecare categorie de produse vandute (pret-cost), pentru o buna gestionare a vanzarilor
13. a avea evidentiat corect, analizat costul de productie al produselor realizate, spre:
* o buna cunoastere a rentabilitatii producerii si vanzarii produsului respectiv,
* mentinerii la vanzare sau nu a produsului;
14. a avea la dispozitie evidente ale datoriilor firmei pe termene de plata si evidente ale creantelor pe termene de incasare, cu scopul asigurarii unei bune lichiditati a firmei si evitarea intrarii in incapacitate de plata
15. a avea o imagine clara si corecta a incasarilor de la clientii, unde trebuie depus mai mult efort, privind incasarea creantelor la termenele stabilite prin facturi sau contracte
16. a putea beneficia de situatii de planificare a:
* platilor de efecuat si
* incasarilor de primit, la termenele specifice, pentru a avea o buna imagine a intrarilor si iesirilor de lichiditati;
17. a avea situatii clare ale costurilor indatorarii
18. a avea la dispozitie situatia comparata „buget planificat pe obiective” si „efectiv realizat”, deoarece e importanta o buna cunoastere a necesarului de finantat, ce este important in prevenirea riscurilor din activitatea firmei
19. a putea beneficia de informatii despre pozitia firmei pe piata, de a sti unde va situati fata de concurenta
20. a obtine indrumare privind rentabilizarea activitatii firmei, prin analiza economico-financiara a rezultatelor acesteia
Pagina de facebook:
https://en-gb.facebook.com/pg/rentabilitatea.firmei/photos/